24 september 2005

Bøvl
Jeg glæder mig som et lille barn til at flytte, men samtidig har der altså også været en hel del bøvl forbundet med det. At få lånet på plads (Og lad mig i øvrigt afsløre: Det er ikke i Danske Bank, man mærker den historisk lave rente...), istandsættelse af lejligheden (er ikke engang i nærheden af at være færdig), nedpakning af min nuværende hybel - lyder måske ikke af så meget, men fylder desværre en del, når jeg for tiden arbejder fuldtid ved siden af. Og selvom nød lærer nøgen kvinde at spinde og alt det der andet crap, orker jeg altså ikke næste gang at være så afhængig af mig selv (og ikke mindste et utal af mange andre) i forbindelse med noget så banalt som en flytning. Så jeg har ligesom bestemt mig for, at jeg ikke flytter fra Nordvest igen, før der sker én af to ting:

1) Jeg får en kæreste, så jeg ikke står med hele ansvaret selv...
2) Jeg efter studierne får et godt betalt fuldtidsarbejde, så jeg kan betale mig fra al besværet.

Og på baggrund af ovenstående kan jeg selvfølgelig godt regne ud, at jeg kommer til at tibringe de næste 15-20 år af mit liv i det nordvestlige hjørne af København...(Men de er da vist nok ved at opføre en park lige i nærheden af, hvor jeg bor...)

2 kommentarer:

Blogger Merete sagde ...

Hej min ven!

Du skal da vist lige have lavet sådan en spam-stopper på din blog, så du slipper for de uønskede hilsner...
(Medmindre det virkelig ER dine venner, som har skrevet de ovenstående kommentarer;o)

Glæder mig til at se dig om en uges tid!

KH
Merete

7:12 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Flytning er noget skod.. men desværre nødvendigt indimellem... jeg står også overfor en flytning indenfor de næste 3 måneder.. øv!

Merete: I så fald er det nogle lidt sære venner fra USA! ;)

12:00 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start