04 marts 2007

Russen kommer?!
Jeg var syg, så måske var det ren og skær indbildning .. Men var der ikke nogle helikoptere, der (igen) svirrede ind over Nordvest/Nørrebro i aftes? Jeg fik i hvert fald et klart deja-vu. Jeg løb hurtigt ned over listen: Christiania - tjek. Dortheavej - tjek. Ungdomshuset - tjek. Hm, måske var endnu et sted, hvor der skulle indsættes politistyrker? Måske var det blot russen? Kunne ikke overskue tanken om flere bål, barrikader og balledemagere... Måtte bare sove ...

1 kommentarer:

Blogger Merete sagde ...

Der var også helikoptere over Amager i nat mellem 2 og 3. Og jeg skal lige love for, at de larmer. Heldigvis var jeg dog ikke gået i seng.
Det var formentlig bare TV2 News, som desperat forsøgte at opspore bare et enkelt lille bål eller en løstsiddende brosten. Gad vide, om ikke de får københavnerne på nakken, hvis de bliver ved med at svæve rundt deroppe i jagten på nyheder?

3:52 PM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start