28 juni 2006

Sommerferie!
Yeah, nu har jeg endelig sommerferie!! Så nu venter Italien, noget så sjældent som skønlitterære bøger, sommerhus og masser, dynger, have, oceaner af afslapning :-D ... Gik i øvrigt arbejdsløs i ca. 3 timer, inden jeg fik en midlertidig ansættelse fra 1. aug. til 1. feb.! Dejligt!

Men når nu sommerferien venter forude, har jeg jo nærmest også sagt, at min blog nok kommer til at ligge lidt på den lade ende. Men hvad, mine kære to læsere (Her tænker jeg nok særligt på Merete og Mikael ;-)), I må jo også bare få jer et liv :-)

4 kommentarer:

Blogger Merete sagde ...

Trods din bebudede blog-ferie tvivler jeg nu på, at vi kommer til at kunne mærke forskel i antallet af indlæg... I forvejen er du jo ikke ligefrem den allermest flittige blogskribent;o)

Men nok en gang tillykke med jobbet:o)

5:45 PM  
Blogger kirsten sagde ...

Så, så... nu skal du være flink... Ellers må du overnatte på et herberg i byen :-)....

6:03 PM  
Anonymous Anonym sagde ...

Tillykke med jobbet. Det må du da lige skrive lidt om... :)
Nu hvor du har ferie, så har du jo netop masser af tid til at skrive på din blog. Jeg vil i hvert fald blive ved med at tjekke den hver dag, om ikke andet, så bare for at holde besøgstallet oppe! :)

Er der ikke noget med at det der liv er stærkt overvurderet?! ;)

7:23 PM  
Blogger Merete sagde ...

...jeg tror egentlig næsten, et herberg i byen er at foretrække i forhold til din 140 cm lange røde sofa;o)

12:13 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start