11 september 2006

Premiere på U2's "Zoo TV live from Sydney" - DVD
- Oplev eller genoplev en af 1990'ernes allerstørste rockkoncerter og deltag i lodtrækningen om fem DVD'er!

I starten af 1990'erne satte U2 helt nye standarder for, hvad der kunne lade sig gøre til en rockkoncert. Zoo TV-turnéen var et billede på ideologiernes sammenbrud, TV-mediets fremmarch, bød på banebrydende eksperimenterende scenekunst, intelligent ironi, eksistentielle temaer og ikke mindst helt igennem fantastisk rockmusik!
Vi viser en af U2's allerstørste rockkoncerter, der blev optaget i 1993, introducerer kort til koncertens temaer og udlodder efterfølgende fem DVD'er!


Tid:
Tirsdag d. 19. september kl. 20.00

Sted:
Cafe Rétro
Knabostræde 26
1210 København K




Spread the word :-)

Øh, ja, det er nok mig, der kommer til at lave introen :-)

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sagde ...

Aarh, det ville jeg gerne have oplevet! "Desvaerre" er jeg i Australien hvor jeg modtager noget af det bedste undervisning jeg nogensinde har hoert om livet som kristen, og kommer foerst hjem den 22. Men jeg kan jo anskaffe koncerten paa DVD og se den et sted hvor der er knap saa meget roeg i luften som paa Retro...

12:52 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Jeg ville gerne have kommet, men kan desværre ikke. Må blive en anden gang! :)

8:57 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Mikael: Hvad siger du til at se koncerten sammen ved lejlighed?

1:39 AM  
Anonymous Anonym sagde ...

Nikolaj: Lyder fint nok for mig! :)

Kirsten: Hvordan gik det med intro'en? :)

9:25 AM  
Blogger kirsten sagde ...

Droppede den, fordi koncertvideoen pludselig blev smidt på...
Til gengæld var det en ren fornøjelse at gense videoen og høre musikken på en ordentligt anlæg....:-) Havde helt glemt den uovertrufne bas på fx Lemon...og hvor fedt guitarsoloen i Bullet the blue sky egentligt kan lyde... Og så var det jo bare vildt hyggeligt at nørde med de andre U2-fans bagefter...:-)

9:52 AM  
Blogger kirsten sagde ...

et ordentligt anlæg...
så meget jyde er jeg heller ikke...

9:53 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start