30 november 2005

Energi-forslag?
Og vi fortsætter i "annonce"-afdelingen - dog med et lidt andet fokus...

Jeg ved ikke, om det bare er novembers sidste krampetrækninger, men lige i øjeblikket er jeg simpelthen drænet for energi - energibarometeret står vel på -300 eller noget i den stil. Intet af hvad jeg laver, giver mig energi, og jeg føler mig mere eller mindre "brugt" efter at have været sammen med andre mennesker (Måske fordi 9 ud af 10 mennesker, jeg kender, ikke liiige har den der stopklods, der hedder: "Okay, nu har jeg uafbrudt snakket om mig selv den sidste halve time, måske der er andre i lokalet, der også kunne tænke sig at komme til orde?")

Så derfor: Er der nogen, der har nogle sindssygt gode forslag til, hvordan man bare kan få en smule mere energi i denne mørke tid?

1 kommentarer:

Blogger Merete sagde ...

Jeg har hørt, at ecstasy skulle hjælpe ;o)

12:22 AM  

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start